OVER BOSCH BETON
Bosch Beton wil een solide partner zijn voor haar klanten en in samenwerkingen. Al ruim vijftig jaar lang, zowel in binnen- als buitenland. Voorop staat samen te komen tot een duurzame keerwandoplossing op maat in welke situatie of uitdaging dan ook. Dit hebben wij verwoord in onze corporate story, visie, missie en klantbelofte.
Corporate story
Bosch Beton is een ambitieus familiebedrijf dat vanuit de state-of-the-art fabriek in Barneveld betonnen keerwanden produceert en verkoopt in de grond, weg- en waterbouw en de agrarische sector. Dit doen wij zowel in Nederland als in de landen om ons heen. Voor elke vraag bieden wij een keerwandoplossing op maat. Wij leveren een kwalitatief goed en duurzaam product voor nu en de generaties na ons. Duurzaamheid en innovatie staan hoog op de agenda om de footprint van onszelf en van onze klanten zo klein mogelijk te maken. Wij werken toe naar een 100% circulaire productie van onze keerwanden in de toekomst. ‘Building a solid future’ is onze klantbelofte. Klanten ontzorgen, persoonlijk contact, full-service, snelle levering en kwaliteit maken Bosch Beton tot een solide partner. Niet voor niets hebben wij samen, overtreffen, loyaal, inventief, deskundig en eigenaarschap als kernwaarden.
Visie
Prefab beton is een betrouwbaar en constructief middel om mee te bouwen. Het is ook duurzaam door de lange levensduur en de mogelijkheid voor hergebruik. De huidige toegepaste grondstoffen zoals cement zijn niet alleen vervuilend, maar raken ook op. Ondertussen groeit de wereldbevolking en neemt daardoor de bouwbehoefte wèl toe. Dat kan en moet beter. Anders hebben niet alleen wij, maar ook de generaties na ons een enorm probleem.
Wij geloven dat het mogelijk is dit te veranderen. Dit doen wij door op alle fronten samen te werken aan een duurzaam productieproces. Daarnaast willen wij onze betonnen keerwanden 100% circulair maken. En gaan we binnen de keten op zoek naar duurzame alternatieven voor grondstoffen zoals cement. ‘Building a solid future‘ zullen we samen moeten doen.
Missie
Binnen deze generatie moet de duurzaamheidstransitie plaatsvinden in ons bedrijfsproces en onze producten om in de toekomst bestaansrecht te behouden en aan de volgende generatie door te kunnen geven.